+31 (0)515 572461 (9:00 - 17:00)
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & Retourneren

Verzenden

Alle orders besteld voor 15:00 uur worden dezelfde of de eerstvolgende werkdag verwerkt en verstuurd zolang alle producten voorradig zijn. Indien een product niet op voorraad is, wachten wij tot de order compleet is of nemen wij contact op over de levertijd, vervanging of het mogelijk vervallen van het product van de order.

 

Levering Nederland

Bestellingen met een afleveradres binnen Nederland worden met de transporteur DHL verstuurd. De verzendkosten bedraagt €8,50 per pakket en de levertijd is 1 werkdag zolang alle bestelde producten voorradig zijn.

DHL doet maximaal twee afleverpogingen en levert alleen op werkdagen tussen 08:00 - 18:00 uur.

Komt de levering niet uit? U ontvangt een e-mail met een link naar de T&T pagina waarop u de levering eventueel kunt wijzigen. U heeft de keuze om het bij een servicepunt of op een andere datum te laten leveren.

Levering wijzigen

 

Franco levering

Bestellingen met een afleveradres in nabijgelegen landen en een orderwaarde vanaf €700 worden Franco geleverd, uitgezonderd van afgelegen gebieden of palletzendingen. Alleen pakketzendingen komen in aanmerking voor Franco levering. Afgelegen gebieden en pallet zendingen worden per bestelling beoordeeld.

 

Afgelegen gebied

Voor zendingen naar een afgelegen gebied kan een toeslag berekend worden. Dit is afhankelijk van de ordergrote en de verzendmethode. U ontvangt een aangepaste orderbevestiging indien er op uw order een toeslag wordt berekent. 

 

Levering EU

Voor het overgrote deel van de bestellingen die geleverd moeten worden binnen de EU maken wij gebruik van de transporteur DPD. De verzendkosten worden per land, bestelling en het aantal pakketten berekend.

 

Levering Buiten EU

Leveringen buiten de EU worden verstuurd met de transporteurs DHL Express of UPS. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land, afmeting en gewicht van het pakket en worden per bestelling en pakket berekent. U ontvangt een orderbevestiging waarop wij de verzendkosten vermelden.

 

Retourneren

In tegenstelling tot particulieren, geldt er voor zakelijke orders géén herroepingsrecht. Het is dan ook niet mogelijk om uw bestelling te retourneren. Tijdens het accountverificatie proces proberen wij onze klanten zo goed mogelijk te leren kennen, om later aan uw wensen en verwachtingen te kunnen voldoen. Huiden & Vachten blijven alleen een natuurproduct en niet één is er gelijk. Heeft u specifieke wensen? Bij het afronden van uw bestelling kunt u een notitie toevoegen of neem contact met ons op om uw wensen te bespreken.

 

Klachtenprocedure

Wij doen uiteraard ons uiterste best om foutieve leveringen te voorkomen en aan uw wensen te voldoen. Het kan alleen gebeuren dat er u iets teveel, te weinig, een verkeer of een beschadigd artikel geleverd wordt. Meld dit aan ons binnen twee werkdagen en wij zullen zo spoedig mogelijk met een oplossing komen.

Voordat u contact met ons opneemt, verzoeken wij u eerst onderstaande stappen te volgen.

 

Te weinig geleverd

Controleer de aantallen op de pakbon en tel het aantal geleverde producten nog een keer goed na. Het kan zijn dat een product niet voorradig was of dat u alvast een deellevering heeft ontvangen. Indien het geval, is het aantal op de pakbon aangepast of is er in de product omschrijving vermeld dat het om een deellevering gaat.

 

Te veel geleverd

Controleer de aantallen op de pakbon en tel het aantal geleverde producten nog een keer goed na. Als er nog ruimte in de doos is en u bent met een extra product voordelig uit, doordat bijvoorbeeld de verzendkosten komen te vervallen, kan het zijn dat er een aanpassing is gemaakt op uw bestelling. Wij vermelden dit op de pakbon.

 

Verkeerd / beschadigd product geleverd

Neem binnen 2 werkdagen per e-mail contact met ons op en voeg foto’s toe van het verkeerde of beschadigde product. Wij zullen het beoordelen en bieden zo spoedig mogelijk een oplossing.